Monday 5 November 2012

I got over-excited

With few days left, semakin bedebor-debor aku menantikan moment aku menjadi seorang MAMA,hehehehe... Dan diatas ter'over-excited'nya aku, beria beli pacifier untuk bakal Si Kenit nanti. Sebenarnye, pacifier ni dah lame aku nampak kat Sunway Pyramid..mase memula kawen dah nampak and terus aimed. Sekali mase nak beli, dah takde stock lagi dah..Jenuh carik kat semua outlet Anakku tapi takde jugak..Yang ade pun design yang tak best dan sikit pun aku tak berkenan.. (Alasan sebab dah LOVE AT THE FIRST SIGHT yang awal tu)..
Akhirnya disebabkan kemaruk nak jugak pacifier yang tu, terpaksalah aku order kat e-Bay.. (tak ke semangat sangat aku kan?padahal puting je pun) Order kat e-Bay murah sikit dari market price kat Malaysia ni, lagilah aku suke kan..
And MAMA is a Vampire Diaries freak (Yiiieeeeharghhh I'm team Stephen Salvatore), so opkos la akan pilih design yang camgini:-
Yay!!! Hidup team fangs!! Mengada sangat aku kan...Hihihihi..Lepas received menda alah ni,rase sangatlah puas hati sampai 3 hari 3 malam dok tenungggg je,hahahaha!!!

No comments:

Post a Comment