Monday 12 November 2012

11 November datang lagi


Haliu...
Semalam adalah hari yang SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT bermakna dalam perjalanan hidup aku sebab diam tak diam dah setahun aku dan Ajad jadik isteri dan suami yang sah. Happy Anniversary to both of US, hehehehe... And the happiest moment yet to come, very very soon - that is our BABY!! Ngeee...~ Dalam condition aku yang sangatlah sarat ni, memang takde chance lah nak berseronok sakan bagai, sebab segalanya lebih tertumpu pada persediaan akhir untuk menyambut 'ORANG  BARU' dalam family kami. Rasanye moment ni akan menjadi hadiah teristimewa untuk aku dan Ajad, sebagai satu hadiah paling bermakna selama setahun kami berkahwin.
Takde ape-ape specific celebration pun disebabkan condition aku yang tak mengizinkan ni..Just kuar makan je,dan aku seperti biase, asalnye teringin sesangat nak makan meatballs kat IKEA,tetibe dah sampai sane, laju je melencong gi The Street.. At last, kitorang makan kat Bumbu Desa, makan nasik jugak yang kenyang untuk orang yang dah gemok macam aku ni, hahahaha!!~ Dan kaedahnye, mase aku nak bagi hadiah kat Ajad tu, aku pun terus terang la penipuan dan pembohongan sunat yang aku dah buat mase hari Jumaat lepas.. Amboiii, memula muka dia serious kemahen.. Bila aku kate "Sebenarnya semalam I tipu U...", hahaha!!!~ Yang aku geram tu, tetibe je time aku dah nak bayar kat cashier, dia leh called tanye katne. Chitt! Semangat aku lari masuk fitting room konon nak kate dalam kete la mase tu..hahaha!! Dah le sebelum tu  aku tak brape nak tau area Pavillion tu, jenuh gak mencarik sensorang.
Itulah namenye instinct melampaui batas..tak memasal tetibe tepon aku time-time tu.. Barulah aku tau bile dah kawen ni memang susah nak ngelat,hahaha..Tapi, bile dia dah dapat hadiah tu, mukapun ada SUNYUM!! Ngee~~
To my dearest husband,
Thanks for this wonderful year, I Love You and that will remain the same for the next years ahead.. You adalah lelaki yang tak romantic langsung, predictable dan gile kartun punye orang..But, that's what I found attractive in you (chewahhhh)... Let's grow old together and share everything together.. Dan ada satu lagi.., marilah kita kurus sesame pasni,hahahaha!!~Love You Husband..~






2 comments: