Friday 9 September 2011

I'm officially 27

3 hari dah berlalu, dan dah 3 hari aku melangkah, menjejakkan dua belah kaki aku ni ke dalam CLUB 27. Tua da woi!!!! Ehemm, kedengaran tak best la pulak tua kan.., harus diganti dengan sudah dewasa.Ehehehe... Tarikh   6 September 1984, jam 11.45pm aku telah selamat melihat mukabumi ini (ayat puitis sket).. No wonder la aku gelap, pasal aku lahir tengah malam,ehehehe... Thanks pada yang wished kat FB, yeap aku tahu ramai yang tahu sebab ada notification birthday,haha!! Kalau tak, berapa kerat je la yang sudi wished kan.. It's ok, thanks a lot..
Malam tu, dinner treat oleh Ajad kat BUBBA GUMP SHRIMP, Sunway Pyramid. Dua-dua macam peghak dan jakun semacam sebab tak pernah masuk restoran tu.. Rupanya ia diadaptasi dari movie FORREST GUMP, filem lakonan Tom Hanks tu la. Harga makanan dia memang la agak ermm...MAHAL tapi sangatlah puas hati. SEDAP ok! Mulut aku confirm bau udang. Thanks to u, Ajad for the treat.. I suke, suke, suke... 
Tapi yang tak bestnya, diserang demam panas pulak malam tu. Sakit teruk on the day itself, memang buat aku rase down sangat..Nasib baik masa dinner treat tu, mulut masih ada deria rasa, sebab skarang ni semuapun dah jadik tak sedap..Payau je rasenye. Sampai sekarang still terbaring dalam bilik tak masuk opis.. (actually, YAY!! tak payah pergi keje~). Doktor kat Klinik TC tu kate demam sangatlah tinggi, no wonder la aku nak berjalan pun ketaq kepala lutut ni cheq oi...
Apepun, I'm getting better, cuma masih sedikit demam dan selemo non stop - hidung da bengkak macam jambu air ok.. Sape-sape nak merasa cendol, meh datang sini. Hehe.. By the way, birthday tahun ni aku telah diproposed oleh mak aku sendiri,haha.. Bangun tido tetibe ada beg Habib Jewels atas katil, kerlessss kan Jah!! Siap ada resit, ehemm, rega tak perlu dimentioned ye dak? Mama bagi surprise cincin berlian uolls..Haha, ingat Rosmah je ada cincin berlian? Bwek!!!
Ok, cukup entry peribadi. Masa untuk makan ubat dan sambung tido..That's what I've been doing these 3 days at home. Weehoo!!!~ Jangan lupa esok ada EPL..bersedia tukar player fantasy anda,hehe..
ok yang ni sedap

yang ni lagi sedap

hehe.., gedik kan aku

rupagaya sebelum demam teruk

Ajad dengan skinny jeansnya,auww mantap montot

Kak Mah, I pun ada cincin berlian ok
Bye Bye for now~

No comments:

Post a Comment