Monday 9 January 2012

Siapa Gerangan Dirinya

Video reception kat Cheras dah siap akhirnya. *Mohon lompat bintang*. Bila tengok video tu, rasa macam baru minggu lepas kitorang kawen, chewah!! Seriously, lagu Padi - Siapa Gerangan Dirinya adalah lagu yang boleh diconsidered sebagai LOVE AT THE FIRST SIGHT, meaning, dengar skali terus SUKA KEMAIN,hahaha. Sebelum ni memang banyak sangat lah lagu yang ada dalam list (nasib baik time aku kawen takde lagi lagu 'A thousand years' tu, I bet ramai akan gune lagu tu skarang untuk video derang kan?)
Tapi, akhirnya lagu Padi ni jugak yang jadik pilihan.. As it's simple but sangat meaningful liriknya. Hakikat aku memang prefer guna lagu Indonesia rather than english songs sebab lirik-lirik derang ni selalunya dekat dengan fitrah manusia, straight forward but sangat bermakna (tu pendapat aku la)..
Again, Mojie did a fantabulous job, aku ngan Ajad sangat berpuas hati, dan sangatlah berterima kasih kat Moji sebab selitkan part memula aku dok mengumpat orang katering suruh gantung banner sendiri,hahaha!!! Sopan lak aku mengumpat, selalunya kalau namepun mengumpat, opkos la bahasanye kurang sopan untuk kanak-kanak yang belum akil baligh,haha!
Baju reception yang kitorang pakai tu adalah hasil gabungan idea aku and Aidit (wedding planner). Thanks Aidit, memula Aidit kinda gave up sebab katenye SANGAT-SANGAT susah nak carik kain colour peach seperti yang aku gile babi requested for. Tapi sebab aku ni kalau kate NAK, meaning NAK JUGAK!, so Aidit gagah la gi carik merata kedai..Thanks sangat-sangat Aidit.. =) Dengar cerita baju lom sempat siap dah ada yang nak sewa..Laku jugak idea aku,hehehe.. Even though rasa sayang nak lepaskan baju tu kat orang lain, tapi tak kuasa aku nak simpan dalam almari,huhu..
Jadi, inilah hasilnya.. Thanks Moji untuk video video yang OHSEM ni,hehehe~~


Atiqah & Azad | 12.11.11 Reception Highlights from Nazri Moji on Vimeo.

4 comments:

  1. eheheh..comel seyh video tu...ketara kegilaan kamu berdua..i loikee...sowie beb xdpt attend hr tuh...gila frust xsempat dtg...tp takpe...dirimu sentiasa dlm doaku..mwahh!! chewahh ;P

    ReplyDelete
  2. hahahaha..suruh berlakon bebetul tak pandai,part-part kartun pandai la kitorang..it's ok beb..doakan aku cepat ada baby,ok?hahahaha

    ReplyDelete
  3. Thx for the compliment..appreciate it :D

    so now baru moji faham kenapa Eqa nak pakai lagu tuh...at the beginning moji cam pelik jugak dgn pemilihan lagu slow-moMELODY tuh..
    TAPI,mood & meaningfulness of the whole video moji dapat time masuk part korang berkatun sakan kt KTM tuh..
    sampai part tuh moji da faham,korang mmg "meant to be together"..

    sangat2 masuk flow lagu tuh dgn the way korang enjoy ur moment & life seperti yg kita tengok kt KTM tuh enjoy & simple but hillarious :)

    *ok,baru bangun tido nih,dah merepek x tentu pasal pulak ayat x susun betul :p..

    ReplyDelete
  4. moji : thanks for the comment..aduh terharu sangat ni.hehehehe..thanks moji..memula ada gak terfikir, Should I change the song,sebab takut susah nak masuk dengan shots.But bile dah siap, rasenye,sangat hebat!!!~

    ReplyDelete