Thursday 24 November 2011

NI APE KEHALNYE NI

Kan aku dah kate aku dah lama tak online..Maknenye Fesbuk pun tergolong la sekali..Alkisah aku super busy gile dengan urusan wedding kedua-dua belah pihak. Tup-tup bukak FB arini, ada PM dari member aku time kat Methodist KL dulu.. Sia-sia aku kene sound bertepek tepek sebab katenye dia salah tengok date, pastu aku tak remind dia. Istighfar bebanyak ATIQAH... (Islamic sket aku). Udah lah jenuh aku nak membaca typo error nye MAHA BANYAK (mungkin dia tapi dalam keadaan yang meluap luap marah ke aku gamaknye). Tapi hati aku double meluap bile baca. Dahlah banyak salah taip, pening aku nak faham, pastu sedap-sedap je nak hamput aku kan.MAK SENTAP HABIS NI! Tak tentu pasal kan. Ini lah padahnya kalau hidup dalam kegelapan, sendiri SHOT, sendiri PARANOID, sendiri sakit jiwa! Buktinya masih terang jelas aku jemput, mentioned tarikh dan tempat, siap time lagi. Dah aku mintak alamat nak pos kad, tanak bagi, konon dok bersepah la. At last aku  jugak yang disalahkan. AKAKKKKKKKKK JUGAK YANG KENA KANNNN!!!!
click untuk enlarge.TAK KOSE MAK TAU!
Susah nak faham kan? Sape yang one shot leh faham memang aku sujud syukur. Tak pasal-pasal je aku kena baca semua ni. ARGH!!! Bloody hell!

2 comments:

  1. mcm gampang shortform dia...
    mcm bebudak sekolah br nak naik... benci aku org mcm ni..
    silap sendiri yg dok marah kan org kenapa??
    jgn buat pd org lain kawan lain laa...
    loser gila..!!! kau tada pun tk effect laaa!!

    **eqa sila smpai kan komen ini kepada tuan punya badan yg mcm mana tah.. tQ

    ReplyDelete
  2. ahaha abg koyo, dia ni rasenye ada masalah peribadi sket ni...mmg ramai rasenye yg cuba elak dari dia, tatau la dia tau ke tak..

    ReplyDelete