Wednesday 2 November 2011

mohon debar 9 hari

Yeap, SEMBILAN hari saje lagi. Sangat-sangat risau, berdebar, takut, gemuruh, peluh merecik, basah ketiak bagai bile terfikir pasal ni. Nak senyum pun susah.. Adakah memang normal? Sebelum ni eksaited kemahen..gatei sangat.. Bile da dekat, hamek habuan. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. Minggu ni last bekerja..Bukan aku resigned, maksudnye last week bekerja sebelum cuti kawen selama 3 minggu..SAKAN memang sakan..Kerja yang menanti pun SAKAN jugak.. Dalam keadaan patah kaki ni, memang susah nak kesana kemari.. Tetibe lak Sarjan kat BP Kajang tu kata, full result report tak boleh owner yang amek sendiri, kene orang insurance yang datang amek. HELLO, nak ape sebenarnya, cakap terus terang saje Sarjan. I'm not stupid ok. Make sense sket boleh. There's no such thing. Ni bukan pertama kali kereta aku accident, so I know the procedures. Nilah dia contoh POLIS yang tau nak pocket money je. SOOOO MELAYU. Kata alasan naik gaji, naik elaun untuk reduce bribery. To hell la! Amek duit tu bagi anak bini makan, busung la perot masing-masing. (HAH, MARAH SANGAT AKU NI SAMPAI KELUAR DARI TOPIC ASAL).
Apepun, memang gemuruh aku semakin kritikal sejak dua menjak ni..Ada saje yang tak kena, mood swing pun berubah-ubah.. Kesian jugak tengok Ajad yang terpaksa bertahan dengan aku, even kekadang tak tertahan jugak..hehehe, sorry ye. Mari kita kongsi same-same debaran dan gemuruh ni..Moga semuanye akan OK.. (crossed fingers)**

No comments:

Post a Comment