Friday 28 October 2011

mohon debar 14 hari

Yeap! It' s freaking 14 more days to go.. Jantung adakala berhenti bila teringat tinggal belas-belas hari saje lagi untuk aku jadik bini orang. Now I'm confused, is it a good thing or what? Maksudnye debar ni bagus atau tidak. Ramai sudah received kad jemputan, dan ada jugak yang tak received-received even dah pos 3 minggu lepas, THANKS TO POS MALAYSIA BERHAD for being so fucking money eater. Setem 60sen tapi bendanya tak sampai. Bila cerita pasal kahwin ni memang takkan lari dari perasaan campur baur, especially kalau anda seorang PEREMPUAN. Dan aku, adalah the only PEREMPUAN dalam family, mahupun the only CHILD jugak dalam family. It's not easy, honestly untuk dilepaskan dari tanggungan family dalam beberapa hari saje lagi, dan mulakan hidup dalam family sendiri. NOT EASY! Ramai orang kata kahwin tu best, tunggu nanti aku explore cemane..Hehehe..
Sejak makin dekat ni, makin macam-macam dugaannya, sometimes rasa nak give up but yeah, as days passes me by, nak give up kejadahnye, tinggal 14 hari je lagi gile! So redah kasik pecah, dan go with the flow.. I don't really know apa Ajad sedang rasai sekarang, esok, mahupun hari-hari yang bakal datang. Dia nampak relax je, don't know inside cemane. Kat opis, kat FB, kat gmail, friends keep on asking me, dah ready?dah ready? Pergh!!!! Cukup dengan DUA perkataan tu, DAH dan READY, buat aku nyaris perlukan CPR, sebab I don't know..Adakah aku dah ready atau belum. But, whatever it is, perlu lalui jugak.. Bak kate Incubus, IF NOT NOW, WHEN? Chewah!!
To Ajad, this is what we're heading to, together. From day 1 we're together, I hope, I really hope you can accept me for who I am, who I really am. We loved, we cared, we missed, we fought, we cursed, we sulked, and we talked a lot these days.. And in few days, we're gonna do the same cycle for the rest of our life. I do accept you through joy and pain because you're the one I'm gonna be with. I might not the best you've ever had, but every single day, I'm trying so hard to be one. Please be with me, through thick and thin. When I'm healthy, when I'm sick, I hope you are the one who is sitting next to me. When I can't sleep, I hope you can sing a lullaby, instead of snoring so loud to my ears ;) I hope you can eat whatever I cook, cause I'm not good in cooking (ehem).., and hold my hands till we are old. This might sounds too demanding but yes, I really wish for it.. I love you and from the bottom of my heart, every tears I've cried, IT'S ALWAYS YOU THAT I WANT FOR THE REST OF MY LIFE.. Itu saja..

No comments:

Post a Comment