Monday 3 October 2011

aku sibuk sekali

Sejak 2 menjak ni, memang aku tersangatlah bz dan kelam kabut, akibat last minute baru nak tergedek gedek prepare segala. Kekadang memang procrastination membakar diri, but that's me,hehehe. Tup tap tup tap, tinggal lebih kurang sebulan lebih je hari-hari perlu dihitung untuk aku menamatkan zaman joli sakan aku, meaning aku nak kawen. Entry ni bukanlah untuk cerita pasal sape designer baju, sape design pelamin, sape caterer, atau brand ape kasut aku nanti. NOPE! Just a simple story untuk relaxkan otak aku yang baru lepas bertungkus lumus tulis kad jemputan untuk teman-teman yang sudi bagi alamat derang kat aku..Ada yang menyerah sendiri alamat derang tanpa diminta, sangat sangat berterima kasih..Memang kalau boleh nak jemput kesemuanya..Tapi, alasan manusia, akan tertinggal jugak beberapa nama..
Jadiknya, makin dekat makin bertimpa pulak dugaan. Opkos la nak kawen ni memang banyak pakai duit kan.., (hello, nak masuk jamban pun kene bayar 30sen ok). Tetibe lak kete wat hal..Dan kalau takde kete, alamatnye patah sayap malam la aku..sobs sobs..,Siang tadi bawak gi check kat Suzuki Service Center kat Connaught, mechanic tu check, katenye mounting dah pecah, dan Spark Plug Coil pun da rosak.. Nak tukar 2-2 tu ongkosnya nearly 1k. (sawan berbuih mulut aku dengar).. Dan yang lebih best, spareparts untuk Suzuki hanya ada kat Suzuki saja, meaning kalau korang memandai nak buat kat workshop Ah Tong ke, workshop Nathan ke, memang adelah sparepart tidak original. Sigh~~ Makanye, terpaksa jugaklah aku buat kat Suzuki, but shhh....underground sket la..,at least leh dapat murah sket kan..hehehe..
Jumaat yang lepas, aku ngan Ajad pegi studio photoshoot kat Sri Kembangan (adeh susah nak mencari studionye, sesat sangat hari tu). Murah je, RM58 sebab coupon yang dibeli dari Milkadeal. Jadiknye, ni ade beberapa sneak preview aksi-aksi poyo kami berdua. Well, ada sikitttttt tak puas hati sebab almost semua pose adalah diarahkan oleh photographer. Nak dijadikan cerita si Ajad lak sakit gusinya, nak tumbuh wisdom, ketat je mukanye,hehe.. Tapi, kami pandai posing OK,hehehe..Apepun, thanks pada Milkadeal dan Act.Studio diatas peluang ini..Ngeeheehee, ucapan menang award sangat aku kan..
orang sakit gusi kena pose rockstar katenye

motip? paha aku Ya Allah..

semangat sangat curl rambut kan aku

ngeeheehee...

tengok lengan aku tu, ya ampoon...

ni la motip posing ternampak spende tak ditegur oleh photographer

No comments:

Post a Comment