Friday 1 March 2013

Aqiqah and Shakira went bald

Hai semua...,

Lame gile tak update blog ni, sampai rase macam nak biarkan terkubur camtu je bile difikirkan balik,hahahaha.. Aku memang bz gile dan susah nak dapatkan masa untuk blogging.
Cerita terbengkalai kali ni adelah Majlis Aqiqah Shakira on the 16th February aritu..Kitorang decided buat kat kampung je sebab sangat-sangat menjimatkan kos perbelanjaan..hehehehehe... Memula, aku nak wat tema pastel pink + pastel green..tapi malang sungguh, pastel green agak susah nak carik..So aku tukar pada kuning + purple.. Semangat aku beli halfmoon scarf untuk tema pink hijau, skali tak dapat pakai,hahahaha..Terperap je la kat rumah scarf tu..
dan on the next day, 17th February, Shakira dah selamat jadik Shakira O'Connor (Sinead O'Connor Jr.)hahahahaha.. Kesian menangis beria mase nak botakkan kepala dia tu..Tukang shave bagi botak adelah Mak Mertua aku,hahahaha... Bila tengok dia nangis beria tu, rase cam nak mintak mak mertua aku stop halfway..tapi, karang tak ke pelik bertobek tobek lak rambut dia..so terpaksa la teruskan sampai settle...
Sekarang, rambut dia dah start tumbuh balik..tajam-tajam je bile laga kat pipi gile geli,hahahaha..
Cepat tumbuh rambut ok Kira.. Till then, nanti bila ada masa, aku update pepanjang sket. Hahahahaha~~



No comments:

Post a Comment